woensdag 24 oktober 2007

Regen





Het is al twee dagen grijs. Vannacht heeft het de hele nacht geregend en nu is het 1 uur en het regent nog steeds. Geen enorme wolkbreuken maar genoeg om spijt te hebben dat ik mijn paraplu in Nederland heb gelaten. Toch ben ik vandaag maar in een cafeetje gaan zitten met mijn macbook. Onderweg heb ik een paar foto's gemaakt van terrigal in de regen. Het is hier lente en dus zijn er allemaal bomen en planten die ineens in bloei staan. Overal zie je paarse rode en fel blauwe vlekken in het landschap. De foto met rechts het strand en in het midden de parkeerplaats is terrigal. Op die parkeerplaats kunnen we draadloos internet ontvangen. Rechts is het internet cafeetje waar ik deze weblog bij houd.

Dinsdag zijn we weer bij een huis gaan kijken. Het lag 2 minuten bij de zee vandaan dus dat beloofde wat, maar het was erg vervallen. Alles was vies en er was geen overdekt terras. Zo'n terras heb je hier echt nodig om zomers niet weg te branden en om je barbecue op te zetten natuurlijk. Aankomende zaterdag gaan we weer op huizen jacht. Dan gaan we ook kijken naar een auto want we hebben nog maar een week de huurauto.

Met Sander op zijn werk gaat het ook goed. Hij zou deze week in de fabriek meedraaien om het proces te leren kennen. Om in de fabriek te werken heb je speciale schoenen nodig. Helaas kreeg hij een blaar op zijn hiel van zijn nieuwe schoenen. Het werd zelfs zo erg dat zijn hiel rood en dik werd. We waren bijna naar de eerste hulp gegaan. Maar gelukkig ging het met icepacks en een drukverband na drie dagen beter. Hij kan nu zelfs zijn schoen alweer aan.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Bregje & Sander,
het heeft wat langer geduurd . . . maar nu als nog: wat een geweldig mooie stap die jullie hebben gemaakt! gefeliciteerd. Wat een lef en doorzettingsvermogen. ik geniet ervan dat jullie dit doen. bij ons zal dat wat minder gemakkelijk kunnen al jeukt het heel erg en als ik jullie verhalen leest. . .kriebelt het nog steeds.

ook een moeilijke stap en emotioneel dat begrijp ik. Maar wat mooi dat jullie ouders zo achter jullie staan.
het doet me even denken aan Mongoliƫ.
ik heb nog niet alles helemaal gelezen, maar ik hoop dat jullie snel een huis vinden en dat jij, Bregje ook werk vindt.

voor nu was dit het ff.
Dappere lui, ik wens jullie Gods zegen!

Arjan

r014nd zei

Hee Bregje en Sander,

Goed om van jullie te horen. Heel veel succes toegewenst!
Hier is het best druk. Vorige week was het een gekkenhuis met de ISAAC-conferentie. Klik hier voor foto's:
http://isaac.dehoop.org/index.php?page=photo_album

Dit was even een kort berichtje. Ik laat een andere keer nog wel eens wat meer van ons horen.

Groet, Roland