maandag 3 december 2007

Slecht weer



In de laatste maand is er twee keer zoveel regen gevallen als normaal in november. Sinds we hier zijn hebben we ook al zes keer onweer meegemaakt. Dat knalt echt tussen de heuvels en met alle elektriciteitskabels boven de grond kun je maar beter alle stopcontacten uitzetten. De oceanview ziet er dan ook heel anders uit.


Nog geen baan voor Bregje

De baan die mij was aangeboden bij het ontwerpbureautje bij Sander z'n werk gaat definitief niet door. Na eerst voorzichtig terugkrabbellen en verschillende smoesjes heb ik me er nu bij neergelegd dat het gewoon niet door gaat. Rare jongens die Australiers.

Ik vind het erg vervelend want de baan leek perfect bij mij te passen. Inmiddels heb ik al op een aantal andere advertenties gesolliciteerd. Maar daar is tot nu toe niets uitgekomen.

Er is hier aan de central coast weinig werk op dat gebied. De meeste banen zijn natuurlijk in Sydney te vinden. Maar dat zou drie uur reistijd per dag betekenen.

Vanmiddag gaan we Sander z'n fiets ophalen. Die moest speciaal besteld worden: Extra Large. Maar daar zullen we een aparte update aan wijden. Compleet met foto's!!

Tot nu toe hebben we nog niet echt gevaarlijke beesten gezien maar deze spin willen we toch even laten zien. Het is een kleintje, 4 cm.

Geen opmerkingen: