woensdag 26 september 2007

Inpakken en wegwezen

Bregje is al weken bezig met inpakken. Verschillende stapels hebben zich al door ons huis verplaatst. Nu gaat alles definitief de dozen, koffers en tassen in. Morgen komt de verhuizer om alle spullen die naar Australie gaan in een container te laden. Hopelijk hebben we alles eind december weer in ons nieuwe huis. We moeten dus goed nadenken wat we in die container stoppen: als de verhuizer eenmaal weg is, kunnen we er bijna 4 maanden niet meer bij.

Wat niet in de container gaat, maar wel mee moet, gaat in het vliegtuig. Max 20 kilo per persoon in de koffer, en max 5 kg in de handbagage. Dat is best wel een puzzel, maar ik denk dat we er wel uitkomen. We houden nog wat ruimte over voor dingen die we op het laatste moment nog mee willen nemen. Drop enzo.

Dan hebben we nog wat spullen die we niet willen achterlaten in ons appartement, maar we ook niet weg willen gooien. Dat slaan we op bij onze ouders. Die dachten een paar jaar geleden dat ze van onze troep af waren, maar dat hadden ze dus mooi mis! Sorry pa en ma, we zullen het tot een minimum proberen te beperken.

Nog 1,5 week te gaan.

S&B

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Staat je mooi zo in de koffer Bregje! :) Wil je, je nu al verstoppen voor de duane???...
Hey succes met de laatste dingen in pakken!
Lijkt me een hele klus geweest en dat is nog niet helemaal klaar lees ik.
Groetjes van GErwin en Madelon

Anoniem zei

oeps...ik ben nog geen ma hoor...:)..er zijn wat letters weggevallen ..hihi...
foutje!!

Anoniem zei

Hoihoi,

Het is me gelukt om de blokkering te omzeilen, dus ik kan ook via deze site op de hoogte blijven! Hoewel ik het nog steeds leuk vind als jullie af en toe mailen =) veel succes met inpakken, 25 kilo per persoon is best nog wel wat, tenminste als je de laptop apart mag meenemen. Hasta luego.

X san

Anoniem zei

Hoi Bregje,

maar alvast even jullie site bekeken. Jammer dat we niet uitgebreid afscheid konden nemen. Ik zal je missen bij Media. Ben ik het grootste gedeelte van de week weer de enige vrouw hahaha. Heel veel succes met de laatste loodjes voor jullie vertrek! En goede reis alvast.

Liefs, Ellen Brouwer