zaterdag 9 mei 2009

Update

Hallo allemaal!

Het is alweer veel te lang geleden dat we ons blog bijgewerkt hebben! We komen er langzaamaan achter dat veel mensen niet eens weten dat Bregje op dit moment in Nederland zit! Is ook niet zo gek als het al meer dan een maand geleden is dat we hier voor het laatst iets geschreven hebben.

Dat is dan ook meteen het belangrijkste nieuws. Bregje is 2,5 week in Holland. Een goede vriendin trouwde daar deze week, en zij heeft de foto's gedaan. Vorige week heb ik haar naar het vliegveld in Sydney gebracht, en volgende week donderdag is ze weer terug.

De vlucht en de bruiloft namen al een bijna week in beslag, en aankomende week bezoekt ze nog een aantal mensen. Dus als ze niet langskomt, wil dat niet zeggen dat ze je niet aardig vindt, ze heeft gewoon te weinig tijd ;-)

Ik zou in de tijd dat Bregje weg is een duikcursus doen, maar helaas kwam ik deze week niet door de medische keuring heen. Lucht komt niet snel genoeg uit mijn longen, wat gevaarlijk kan zijn als je snel naar de oppervlakte moet. Voor zover ik wist was ik kerngezond, dus om even te checken of alles inderdaad in orde is ga ik morgen even naar het ziekenhuis. Zal wel niets zijn, maar ben toch wel benieuwd.

Gelukkig hoef ik me niet te vervelen. Op de foto zie je Ross en Tristan, twee collega's, bij ons in de woonkamer Command & Conquer spelen. Zo heeft een poosje vrijgezel zijn ook zijn voordelen!
Groetjes,
Sander

1 opmerking:

Anoniem zei

Als wij het zo bekijken zijn jullie niet aan het "mens erger je nieten" Toch vinden wij het leuk dat jullie daar wat ontspanning in kunnen vinden.Wel wil ik wat verklappen, maar dat moet wel onder ons blijven; wij noemden Sander "vroeger" al Sander spel en hij bleef doorgaan! Volhouden jongen. Je vader.