vrijdag 15 mei 2009

Niets aan de hand...

Nog 5 nachtjes slapen en dan is Bregje weer terug...

De longtest die ik afgelopen week gedaan heb gaf geen duidelijk antwoord. Ik heb geen Astma (wat ik natuurlijk al wist), maar de dokter waar ik vorige week was had wel gelijk: ik mag niet duiken. Het lijkt erop dat het gewoon met mijn lengte te maken heeft. Ze meten een bepaalde ratio, en die ratio moet boven een bepaald percentage liggen om te mogen duiken. De vraag is of dat percentage voor lange mensen even hoog moet liggen als 'normale' mensen. De arts bevestigde dit zelf ook, maar kon helaas niet zeggen of het daarom wel of niet veilig was. Maar gelukkig is er met mijn gezondheid dus niets aan de hand.

In ander nieuws: de eigenaar van ons huis heeft besloten om het te verkopen. Dit zou voor ons kunnen betekenen dat we moeten verhuizen! Beetje een tegenvaller dus, al lijkt het er op het moment op dat de meeste interesse voor het huis komt van mensen die een investering zoeken: een huis met huurders erin dus. In dat geval zouden we gewoon kunnen blijven zitten. Er zijn genoeg huurwoningen beschikbaar als het erop aankomt, maar ik denk niet dat we snel iets zouden vinden als waar we nu zitten. We hebben het hier enorm naar onze zin.

Iedere donkere wolk heeft wel een zilveren randje: kunnen we jullie eindelijk ons huis laten zien ;-) (Klik op het tab blaadje 'photos om meer foto's te zien)

Geen opmerkingen: