donderdag 12 maart 2009

Pa en Ma op vakantie


Pa en Ma Bel zitten inmiddels in Queensland! Afgelopen weekend ben ik (Sander) met ze naar Barrington Tops National Park geweest om de camper uit te proberen. Het was weer een erg mooi park, met mooie bomen, en veel 'wildlife'. De kangoeroes kwamen je eten haast van je bord halen! 's Avonds lekker bij het kampvuur gezeten en naar de huilende Dingo's geluisterd, en daarna naar bed. Pa en ma dus in de warme camper, en ik in de ijskoude tent. Met temperaturen rond het vriespunt was het geen pretje! De kou zorgde wel voor een schitterende mist (klik op de foto om hem uit te vergroten).

De camper beviel goed, en dus ging ik op zondag weer op huis aan, en zij door naar het noorden van New South Wales. Daar zouden ze een dag blijven, en dan vertrekken naar de kust van Queensland. Maar moeder natuur had iets anders in petto: een zware Cycloon, midden in het gebied waar ze naartoe wilden! De plannen zijn daarom wat gewijzigd: ze zitten nu in Emerald, 300 km landinwaarts, ver van de Cycloon (die overigens nooit aan land is gekomen, maar wel voor veel regen zorgde). Daar blijven ze een dag om naar edelstenen te zoeken (jawel!), en dan gaan ze weer naar de kust.

Ik had ze net aan de telefoon, en ze hebben het geweldig naar hun zin! Volgende week gaan Bregje en ik hen weer ophalen in Brisbane.

Sander

Geen opmerkingen: