zondag 20 april 2008

Beetje vakantie

Gisteren zijn Bregjes ouders en zusje aangekomen in Sydney. We hebben ze opgehaald van het vliegveld. Ze blijven hier een maand. Eindelijk mensen waar we onze ervaringen mee kunnen delen! We vinden het erg leuk dat ze hier zijn. Volgend weekend gaan we met ze naar de Blue Mountains, en de week erop vertrekken we voor 10 dagen naar Queensland.

Voor ons is dit ook een beetje vakantie. We willen natuurlijk veel laten zien. Bregje zal iedereen een beetje op sleeptouw nemen. Behalve de week dat we in Queensland zijn moet ik natuurlijk gewoon werken.

Bregje gaat trouwens een paar dagen in de week vrijwilligerswerk doen bij het Leger des Heils. Ze werkt bij een van de winkels die ze hier aan de kust hebben. Veel kleren, meubeltjes en dat soort dingen. Vaak goede en leuke spulletjes, mensen die Bregje een beetje kennen weten dat ze dit erg leuk vindt. Dit is in ieder geval wat, en we hopen dat hier op den duur iets anders uitrolt. Maar ja, toch niet echt wat ze zich ervan had voorgesteld.

We zullen snel weer wat foto's plaatsen.

Sander

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoihoi, het is me weer gelukt om op jullie blog te komen. Ben inderdaad benieuwd naar de foto's, ik ga zelf volgende week eventjes op vakantie, paar dagen vrij vanwege Dag van de arbeid, daar heb ik trouwens nu een presentatie over en zoals gebruikelijk ben ik wat zenuwachtig, maar het zal wel goed komen. Ik mail nog even voor ik op vakantie ga.
Groetjes, San

Unknown zei

Leuk mensen dat jullie bezoek hebben uit NL. geniet ervan!

Govertjan

Anoniem zei

wat gaaf dat je bekende ziet. geniet ervan en vier het!!!