maandag 19 november 2007

Nieuwe fiets


Zoals jullie kunnen zien zie ik er belachelijk uit.
Maar als ik zonder de helm door de politie gezien wordt kost het me 50 dollar. Bovendien moet je hier gewoon op de provinciale weg rijden als fietser, dus een helm is niet overbodig.
Vandaag heb ik langs een groot deel van het tuggerah lake gefietst. Hier ligt wel een soort van fietspad en behalve een paar bruggetjes is het vlak. Ons huis ligt een stuk hoger op de heuvel. Het laatste stukje moet ik lopen want dat lukt zelfs in de laagste versnelling niet fietsend.
Het geeft me de vrijheid om er in mijn eentje op uit te gaan als sander aan het werk is.
Bedankt fam. Molenaar, Oma en de fam Bel.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hee luitjes!

Bregje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag! Ik zie dat je jezelf al op een nieuwe fiets getrakteerd heb? Het is leuk om de foto's van jullie te zien, en van jullie huis. En wat een bak van een auto, het is wel duidelijk dat Sander fabriekschef is ;-)
Heel veel plezier vandaag toegewenst, pas op dat het gebak niet smelt of door kakkerlakken wordt aangevreten!
Groet,

Christiaan

Anoniem zei

Hee Bregje!!
Er is er 1 jarig hoera hoera...Gefeliciteerd!!
Leuk jullie zo een beetje bij te houden..
Heb een leuke dag!
Liefs Hanne

Anoniem zei

Bedankt. Ik heb een leuke dag gehad. Lekker op het strand gelegen.
Die fiets had ik van mijn famillie gehad voor mijn verjaardag. Echt tof. In Nederland fietse ik elke dag en ging drie keer in de week naar de sportschool dus je kunt wel raden hoe mijn heupen gegroeid zijn!! Dat kan ik er nu weer af fietsen.

Anoniem zei

Ik hoef niet eens te raden hoeveel er op je heupen is bijgekomen ;-)

Anoniem zei

Hey Breg, gefeliciteerd!!! Een beetje laat, maar dat komt omdat ik nog geen internet heb thuis, dus kan ik niet iedere dag. Anyway, fijne verjaardag. X Sander.